Az elmúlt két évben rendkívül gyorsan nőtt Magyarországon a szélessávú előfizetések száma, és a Magyar Telekom úgy látszik hamis ígéretekkel is segítette a növekedést. A versenyhivatal vizsgálata szerint hazánk legnagyobb távközlési cége 2006 végén illetve 2007 elején több reklámjában nem adott megfelelő tájékoztatást szolgáltatása valamennyi lényeges tulajdonságáról.
Kiderült például, hogy a Magyar Telekom 2007 áprilisában azt írta a weboldalán, hogy a T-DSL Profi Grátisz, a T-DSL 4000 és a T-DSL Profi Grátisz Partner díjcsomagokkal akár 4 megabit per másodperces, a T-DSL Profi Ritmus és a T-DSL 8000 díjcsomagokkal pedig akár 8 megabit per másodperces maximális letöltési sebesség is elérhető. Illetve a cég azt írta, hogy a T-DSL Profi Grátisz díjcsomaggal 4 megabit per másodperces, a T-DSL Profi Ritmus díjcsomaggal 8 megabit per másodperces letöltési sebesség érhető el.
A GVH vizsgálata szerint azonban nem volt olyan ügyfél, aki a meghirdetett maximális sebességen tudta igénybe venni a szolgáltatást.
A versenyhivatal arra hívta fel a figyelmet, hogy a reklámokban nem elméleti, hanem reális lehetőséget kell közzétenni.
Tehát nem jó védekezés, hogy a reklámokban megjelentek az „akár” és „maximális” szavak. A GVH szerint a reklámoknak önmagukban, minden további információ megismerése nélkül kell hitelesnek, igaznak és pontosnak lenniük. Nem mentség, ha a reklámban jelzik, hogy hol lehet elérni további információkat, és nem lehet arra hivatkozni, hogy a tájékoztatás nem teljes körű.
Mindemellett néhány T-DSL szolgáltatásról szóló reklámjában a Magyar Telekom nem közölte, hogy a szolgáltatás csak meghatározott időre szóló hűségnyilatkozat vállalásával vehető igénybe a feltüntetett áron. A GVH szerint nem megoldás, ha továbbklikkeléssel lehet megszerezni a lényeges információkat, az árak mellett kellett volna írni a hűségnyilatkozatról.